vilken start på dagen....

jaha vilken start på dagen jag fick då.. Visst, ja skulle upp tidigt för att äta frukos tillsammans med syrran, men det blev nått helt annat. En kollega messade mej och frågade om jag kunde hoppa in tidigare för att ta morgonpasset pga sjukdom. Snäll som jag är så ställde jag ju upp. Va på jobbet kl 07.00... hej o hå! Full rulle som vanligt på jobbet pga att halva personalstyrkan är hemma och är sjuka. Idag har jag haft det ganska mysigt på jobbet, fått en massa pussar o kramisar från trollungarna. Gäller att passa på o mysa medan de har vaknat på rätt sida.
 
När jag slutade kl 15.00 körde jag in till affären och handlade, som jag skulle gjort tidigare i veckan.. kan ju inte hinna med allt. Men idag passade jag på :) Körde sedan hem till min älskade syster, där blev jag bjuden på lassange innan jag skulle tillbaka på jobbet för att ha utvecklingssamtal. Det gick ju smidigt och ganska snabbt, hmm 45 minuter. Kan väl säga att jag va/är lagom trött. För att avsluta denna dag på bästa sätt passade jag på att ut och gå med min älskade mami en runda. jaaa, jag ska sova hemma hos päronen inatt, har öppningen imorgon och ska va på plats runt 06.00 på jobbet i morgon. :) Fredag, äntligen fredag.. så kommer jag känna imorgon när jag kliver upp.. ska bara ha förmiddagsfika, ut med barnen, äta och sen så slutar jag.. Lagom dag, fin avslutning på arbetsveckan.
 
Imorgon när ja ändå slutar tidigt ska ja passa på att träna (träna bort träningsvärken) och ha det allmänt brao :) Ska njuta hela helgen <3 hur har din torsdag vart? Nu ska ja nog pilla mej lite i naveln och bara va. Massa pussar o kramisar från världens tröttaste..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0