Vilken karaktär man har!?

Hello där :)
Redan torsdag... fyfan va skönt.. känns som det vart världens längsta dag.. hehe visste det va en normallång dag, men det har vart sådär mycket.. inskolningar och planeringar ett par veckor framåt.. jag har bland annat börja spåna på sportlovet osv.. Lika bra att va ute i tid. Jobbade över 1h för att det börjar bli sådär tokmycket ungar sent på eftermiddagarna, så va gör man inte för sina kollegor?! Snäll jag är :)
 
När jag slutade, plockade jag upp min kära syster som va sugen på att träna, vilket jag alltid är.. så det blev minsann träning. Trodde dock att träningen skulle bli längre, men men.. blev ial.afall lite... Mage, armar, ben och rygg.. avslutade med en stund på crosstrainern.. hmmm eftersom jag inte blev riktigt nöljd med dagens träning ska jag bannemej försöka få en stund till att imorgon innan jag åker home och tar helg. Ska bli tokgytt med helg <3 myse och träning kommer det bland annat bli ;)
 
Eftersom jag nu har försökt börja mitt nyttiga jag, skulle jag ge fan i att äta de kakorna jag gjorde idag, som vi ska ha till fredagsmyset på jobbet i morgon. Hmm sån karaktär jag har då?!! Ahhh ibland blir man bara lite smått besviken på sej själv, smånallade de bitarna som blev toksmå när jag skulle skära ut bitarna. Haha. typiskt mej, inte sant?! ;) Så för mig blir det bara en stor kopp kaffelaffe imorgon och inga cookies <3
 
 
Hur har din dag varit? Just nu ska jag faktiskt lyfta röva och hänga upp tvätten :) Kommer gå förbi burken med kakorna som jag gjort, burken står så fint i hallen, allt för att inte glömma dom imorgon.. på burken står det.. DU SKULLE BARA VÅGA! haha! mmmm kommer gå av och an och dregla... mumma ;) Frestande som fan att bara öppna burken och kanske bara kolla på dom.. ehh :) *ler*.
 
Massa pussar o kramisar från kakmonstret <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0