Tillbaka till verkligeheten...

mmm nu är man tillbaka till verkligheten igen efter ett par dagars ledighet... 1000 järn i elden som vanligt igen! Gäller att hitta alla rutiner igen.. Planera in allt som man ska hinna med om dagarna, kul att alltid ha nått att göra... tråkigt vore det annars :) En rastlös själ som jag behöver ha saker att göra, annars sitter man i ett hörn och möglar :)
 
Idag har det vart full rulle... Klev upp 05.15, slängde i mej lite frulle och hojade sedan upp till jobbet så jag va där strax efter 06.00.. jobbade sedan till 14.45, cyklade hem till familjen Nordström i duggregnet ;) *haha*... Barnvakt till Agge, medan Ida och Martin åkte in till stan för att hämta hem deras nya tv till vardagsrummet. När de kom hem åkte jag in till stan och hämtade ut paket på hemköp och passade även på att handla lite smått o gott :) Effektiv som få :)
 
När jag väl kommit innanför dörrarna packade jag upp, tränade lite core hemma, duschade, packat till imorgon och just nu lyssnar jag på musik och laddar inför kvällens film som är Charlies Änglar - Utan hämningar :) Blir flufftäcke och en stor kopp te till filmen sen.. mm chill på hög nivå... ;)
 
Hur har din dag vart? Sitter och är lite förväntantsfull me så klart.. längtar efter mitt nya stativ till skyttet som jag förhoppningsvis kommer att få inom kort.. mmmhm, ett rosa så klart... ohhh pirrar i hela kroppen... längtar som tusan tills ja får hem det... varför rosa? Jo jag tokgillar den rosa matta färgen och att passar mina skyttekläder.. mumma!
 
Imorgon blir det jobb jobb jobb och kvällspromenad... vilodag från både gym och skytte... tränade gym igår så att det räcker och blir över. Kort men intenssiv träning. Blev blev armar, bröst, mage och 30 min crosstrainer.. Känns fint i kroppen idag ;) Chilledill och pil i naveln nu... Over and out hehe Puss o Gull <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0