Ordning och reda...

jaha då va det visst redan söndag.. varför, varför ska tiden gå sååå snabbt för? Man hinner knappt blinka förrän helgen är över. Men är ändå nöjd med vad jag har gjort. Ja menar, passa hus (vilket ansvar, yeah), gå på stan o göra den osäker ett par timmar och har även gjort lite nytta i huset medan Nordströmmarna vart borta.
 
Idag klev jag upp runt 08.00, gjorde eld i spisen för att få det varmt och gott... städat har jag me hunnit göra, allt för att de ska slippa tänka på att härja med det när de kommer hem.. ni ser.. + Poäng?! Ordning och reda! Hade kunnat ställa mej o laga mat, erbjöd mej faktiskt till att göra det, men det va lugnt på den fronten. Allt för de jag tycker om... mmm varmt hjärta <3 De kommer inte hem förrän 16.00, så va ska jag göra under den tiden? Jo.. I know.. Selmabögen och jag ska moffa ner oss i soffan och kolla på Cougar town och efter det Once upon a time.. ahh två galet bra serier efter varandra.. wahh.. Inte alltid man har tid med att sätta sej ner och bara njuta, annars har ja ju 1000 järn i elden som ni vet.. :) Men är det söndag så är det söndag.. gäller att passa på o vila, för imorgon är det blodigt allvar igen ;) Tuff jobbvecka med 3 öppningar och ett par långa dagar att se fram emot + nått kvällsmöte som redan ligger inbokat med jobbet. Bara att bita ihop.. Bara till att tuta o köra för tusan, känner på mej att det kommer bli en fin vecka!
 
Skepp o hoj onions, nu blir det pill i naveln... Puss och kramisar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0