Lövly day

Idag har det varit en såndär härlig lördag.. Vaknade upp efter lite sovmorgon, käkade mysfrulle ;) , gick på staun o kollade läget, käkade gotte, långpromenad, träning hemma på ön.. Va alldeles ensam, så ja köttade på minsann.. Körde 2 rep av alla mina styrkeövningar, körde 220 situps, 30 min crosstrainer och avslutade med att svettas i bastun :) Nöjd med dagen, helt klart <3
 
Hemma hos päronen va det chill.. mamma och jag gick igenom kartonger uppe i vår walk in closet, skapade en släng hög, en spara hög och en "hysta hög".. Detta firar vi med en stänkare ;) Duktigt jobbat mami <3 Är det lördag så får man faktiskt unna sej nått smarre, passar på :)
 
Vad händer i morgon då?! Hmm bra fråga.. Blir till att umgås med familjen, ut och gå en runda, träna och sen får jag se hur dagen blir.. Tar den lite som den kommer. :) Känner mej lagom taggad inför mån-tis.... då blir det upp tidigt båda dagarna, låååånga dagar kommer det att bli.. så är jag lite vimsigare än vanligt så vet ni varför *fniss*.
 
Snart läggdax va? Nån mer än mej som är sådär toktrött? mmmhmm, sängen lockar. Massa goa pussar o kramisar från lilla jag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0