Ladies night

Ahh vilken dag det har varit! Jobbat idag och det har fungerat hur bra som helst, jag va så snäll så att jag till o me släppte mina kollegor tidigare för att de täckt upp för mej när ja vart sjuk. De ena kollegan skulle in till stan o äta med sin man, kunde bara inte tacka nej till d :) Charmigt värre!
 
O för min del då? Ah, det är ju fredag för bövelen! Jag gnäller inte! Familjen Nordström åker inte till skäret förrän imorgon, så... Martin åkte på hockey tillsammans med grabbarna o jag, agge och min underbara syster passade på att ta en ladies night! Hemmalagad pizza, mys framför brasan och sen kommer lite dregel att framkallas.. hehe vi kommer sitta bänkade vid tv:n kl 20.00.. Gladiatorerna! Ohhh kött på burk! <3
 
Här kommer en bild från gårdagens mysepys, innan Agges kvällsbad <3 Två lagom trötta tjejer ;) Mosters gullunge <3
 
 
Imorgon ska jag in till stan, tillsammans med farmor.. Göra stan.. mmmhm! Ska se om vi hittar nått fränt när vi går runt o lökar... suger lite i shoppingnerven...  Rätt skönt ibland att få lite kvalitetstid tillsammans med "the oldies", gäller att passa på <3 Sen imorgon ska jag nog försöka träna lite lugnt, elda lite hemma i huset, ut och gå o bara pilla mej i naveln ;) Låter väl som en fin lördag!? Söndagen vet jag inte redigt, får ta den som den kommer :)
 
Hoppas du haft en toppenbra fredag hittils?! Nu ska jag ta mej ett rykande bad, skepp o hoj alla landkrabbor! Ha det superduper tills ja skriver igen! Massa pussar o kramisar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Söt bild! Hoppas träningen går bra idag :)

Svar: Shoppingen fick bli träningen asg.. flertal timmar med rask promenad hahahah :) tar på krafterna vet du att hinna va överallt och ingenstans på kortast tid :) haha :)
Emsan

2013-01-26 @ 09:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0