hujedamej...

Ohhh mamma mia vilken dag.
Det har verkligen känts som världens längsta dag, trots att det kanske inte vart det. Slutade jobba, så jag precis hann med 17.00 färjan in till stan. :) Sweet.. Körde hem, packade till morgondagen, städade lite snabbt, körde till gymmet o ångade på. På gymmet fick det bli mage och kondition (intervaller), svettigt värre! Mycket folk va det lite , de har ju öppethus på gymmet denna veckan. Kul med nya ansikten och gamla me såklart hehe :) Va där 1 1/2h sen tog ja bettan och körde home. Blev till att tvätta en maskin medan ja fixade kvällsmat, gröt. :) *bläk* tycker ändå att jag va duktig som fick i mej det haha.
 
Ohh mina händer blir jag tokig på! Ahhh kliar som fan och har gjort det ett tag me.. o nu när det skiftar snabbt mellan varmt och kallt får jag spunk.. kliar sönder mej! Inga prinsesshänder här inte. Borde helt klart göra nått åt detta. hehe handspa?! ehh nått...
 
Hur har din dag vatt? Imorgon blir det en hyfsat lång dag igen.. upp kanske 05.30 o ska va på jobbet till 17.45, jag har nämligen utvecklingssamtal på kvällen... hujedamej! Kommer att bli läggdax direkt när man kommer hem imorgon. :) Ska bli sååååå jävla underbart på fredag och hela helgen.. Umgås med de bästaste som finns <3 och sen slutar jag även tidigt... är det inte helt underbart att få sluta tidigt varannan fredag. Toklängtar tills ja tar helg <3
 
Nu blir chilledill till i morgon.. Ohh hoppas det inte kommer snö eller är rövens kallt som det va i morse... -11 grader. Inge kul att stå o skrapa o skotta när det är så kyligt. Bara att bita ihop, inte sant?! Pussa o kramisar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0