Hmmmm intressant...

Idag blev jag väckt att hemtelefonen ringde varm, ohhh är det inte lite typiskt när man sover hemma hos föräldrarna.. Blir jämt väckt på nått sätt :) men va gör det?! Frullen serverades inne hos farmor, där blev det äggröra, kaffe och annat gotte.. Blev ju en finfint start på dagen.
 
Lite innan lunch cyklade jag ner till familjen Nordström för att plocka upp min älskade syster.. ahh det fick blir så att min syster fick hanka på ner till gymmet. Denna gången stannade vi över 1 1/2h, rekord. Medan vi tränade passade Martins syster på att ha líte egentid med Agge. Måste erkänna att det känns i kroppen efter den goa träningen igår. :) Har försökt öka vikterna och bara göra 2 rep av varje, tog hela kroppen idag... ah varför inte?!
 
Nu ikväll har jag käkat nyttigt igen :) Kvarg och den hemmagjorda müslin.. hurtigt värre :) Känns bra! har inte vart ute o gått som jag trodde att jag skulle orka med, hmm men kvällen är inte över än. :) Har vart inne och kollat lite coola recept på hemmagjorda proteinbars, perfekt om man är sugen på nått men ändå vill vara nyttig.. hellre det än en massa gotte. Får se om man kanske vågar sej på att göra sånna nån dag, varför fega?! Verkar intressant...
 
Hur har din dag vart? Nu ska ja kolla runt lite o ev ladda inför en kort liten promenad. Massa pussar o kramisar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter spännande det där med egna proteinbars. Kan ju vara värt att testa :)

2013-01-14 @ 21:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0