fredag

Ohhh så blev det äntligen fredag, som jag längtat! Va lite jobbigt att kliva upp idag o ta öppningen, men shit va snabbt dagen gick. :) Det gillas! Efter jobbet idag körde jag hem till min älskade syster o mös, vi va även ute och gick en runda på ön. Perfekt dag! Ahhh kanske inte helt perfekt, har haft ont i halsen och känt mej trött, men va fan.. nu är det ju helg så då ska ja passa på o vila ut o sluta klaga.. finns alltid de som har det värre, inte sant!?
 
Har även suttit o försökt knåpa ihop lite papper som är bra att ha vid alla inskolningar, men vad det är som gäller osv. Lite som information till föräldrarna, hoppas att mina envisa kollegor uppskattar det jag gjort. :) Jag hade iallafall som förälder velat ha lite info om vad som gäller o rutiner osv på förskolan. :) well well, kanske bortkastad tid, får se nästa vecka.
 
Just nu känner man sej helt väck, ligger nyduschad o påpälsad i soffan och gosar med en värmekudde.. fint! värme is the shit! Vad händer för dej ikväll? Jag ska ha en myskväll tillsammans med Martina, myse! Längesen :) Ha det toppenbra!  många pussar o kramisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0