en förändring

Hello alla solstrålar! Ahhh den 2 februari smäller det, fått biljetter av min älskade mami till Melodifestivalen, syrran ska me! hehehe kommer bli sjukt skoj ;) Vi och alla hysteriska fjortisar ska sitta o studsa på stolarna :) heheh. Ska nog ta med syrran ut och äta eller nått innan vi drar dit o fnittrar eller om vi hittar på nått annat lök innan :) 
 
En annan rolig sak som ja gjort idag är en spännande förändring. Hmm och japp det gäller håret.. ovanligt va?! Våga! Ems becomes Dark :) Like it or not... allt går att ändra :) Ok, nu kanske ja ser ut som ett stolpskott på bilden, kan man bara sminka sej lite vackert o föna håret, så ser man nog ok ut?! De kommer väl få en chock på jobbet i morgon, även mina nära och kära <3 bara till att ta mej för den jag är mohahaha 
 
 
 
 
På jobbet har det vart lugnt idag, nästan för lugnt.. men jag hittar alltid en massa saker att göra.. om inte mysa med små förkylda varelser så kan man ju alltid göra kojor medan hälften av personalstyrkan möblerar om på avdelningen.. hmm på arbetstid.. men resultatet blev väl bra nu när man har smält d. :) Kul med lite förnyelser :)
Hoppas din dag har varit kanonis <3 Massa pussar o kramisar från en förkyld liten rackare <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

SNYGGT!!!!!!!!!!!!!!!

2013-01-22 @ 12:02:58
Postat av: Anonym

Tusen tack ;)

2013-01-22 @ 13:50:20
Postat av: Anonym

Åhhh va fint :)

2013-01-22 @ 15:42:09
Postat av: Anonym

;) kul med nytt ;)

2013-01-22 @ 15:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0