Dag 2

Hello där!
Idag gick det faktiskt väldigt bra 411,4p, ökning från igår.. wihoooo! När jag var klar var jag inte helt säker ifall jag hade tatt mej till final eller inte, men shit pommes.. att jag gjorde.. kom precis med till final, in som sista person. :) Va sådär toknervös innan, vet inte när jag va i en stor final sist.. Men öppnade de sådär ruskigt bra. satte nog skräck i alla.. Vi låg duktigt nära varandra poängmässigt i finalen... damn.. drämde till ett par duktigt fina 10:or.. mmm bara mös :) Plockade 3 placeringar, vilket jag är nöjd med :) Kickade ut 3 av de bästa damerna innan jag klev åt sidan hehe :) 5:a av alla 60 damerna idag :) Inte illa pinkat! Sträcker lite på mej!
 
När finalen va över och jag skulle kasta av mej all utrusning smög det fram en karl till mig.. lite smålömsk hehe men han ville träffa mej tillsammans med en fd OS medaljör (Edman). hmm undra vad de ville prata med mej om imorgon.. efter skjutningen ville denna mannen och Edman träffa mej för att planera och diskutera en massa grejer.. nyfiken som bara den vad det gäller om :) Återstår att se imorgon, spännande spännane :)
 
Just nu njuter jag av min finalplats och dreglar till att kolla på gladiatorerna.. mmmm mumma <3 Strax ska vi sätta oss ute i entrén o leka lite.. paketleken.. u know.. kuligt som bara den.. men hellre ligga o dregla till gladiatorerna än att stressa med paketleken :) Inte sant!?
 
Imorgon är det upp tidigt, skjuter kl 08.00.. sovande som vaken så hoppas jag att tummarna hålls :) Massa pussar o kramisar.. Tack för denna dagen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0