Dag 1

Japp idag va det första tävlingsdagen.. och hur gick det då?! Nja jooo det gick väl ok iallafall, känslan fanns där och resultatet blev 407.3.. mmm kanske hade kunnat få till nån poäng till, lite stolpte ut.. Idag blev det iallafall top 20 av alla damer... men jag har två dagar till på mig att prestera bättre ;) Ahh det e krävande att skjuta, tro det eller ej.. och nya regler grejer har de klämt in nu under swedish cup.. 15 min förberedelse och provskott.. sen börjar allvaret 50 min match och ingen återvändo... bara på att som gäller.. Såhär kan det se ut på tävlingsplatsen om ni är lite nyfikna. Enligt mig så ser ut som en blandning mellan stormen Gudron och ett slagfält. "Organiserad kaos".. Alla vet vart de har sin saker, men trångt o pratigt är det minsann oxå :) Mitt i all kaos låg jag helt utslagen efter skjutningen med mina rosa hörlurar och försökte koppla av :) Lättare sagt än gjort när det är 100 tals personer runt om. Men kände att jag behövde va lite i min egna bubbla.. skallevärk from Hell... Va rätt skönt att ligga där o chilledilla och drömma sej bort lite ;)
 
 
 
 
Såhär kan det se ut för publiken.. massa stolar va placerade huller om buller för att folk ska kunna se hur det gick för oss skyttar, :) Här kan man se skott för skott tills man blir klar... 
 
Efter skjutningen idag va jag sådär tokhungrig så vi drog till en pizzeria :) Jag käkade upp min pizza, ni vet en Emma-special, mumma.. sen fick jag hjälpa en kompis att äta upp lite till heheh typ halva *asg*... precis som om jag behövde klämma i mej det!? :) Mätt som tusan blev jag :)
 
Just nu ligger jag och Cissi på rummet och kollar på en barnfilm *fniss* :) Horton :) Hur gullig är inte den filmen då hehe <3 Ska ta mej en varm o go dusch. Hoppas du haft en toppenbra dag!? Puss o kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0