Då va vi iväg

Efter en härlig dag igår va man lagom trött idag när man skulle upp. :) Men va gör det!? Idag va det då dax att åka till Swe Cup i Sävsjö. Eftersom jag har en sån grym framförhållning va jag nere i hallen typ 1h innan vi skulle ge oss av. Där satt jag och lyssnade på musik i lugn och ro, packningen stog i en hög och va redo att bäras upp när stolpskotten skulle dyka upp. Jag råkade visst skrämma en skyttekompis när hon kom inrusande genom dörren, hon hade blicken rakt fram, då jag hojade på henne.. shit jag skojar inte, men tror hon flög 1m :) Inte redigt beredd att jag skulle sitta där hehe men hysteriskt roligt va det iallafall. :) Ohh det va ju inte lite packning som skulle in i bussen.. Jag hade min väskan med med utrustning, geväret, "resväskan" och matväskan..  Ohhh ni vet den trappan upp till vägen.. mmm eftersom jag inte vill gå flera gånger packade jag på mej ordentligt, packåsna nr1 hehe men jag klarade minsann ut det :)
 
Väl inne i bussen började det.. Alla fjortisar började kackla.. och trångt va det oxå, bussen va fylld till max... Kan väl säga att man fick lite ont i kroppen av att stitta still.. :) Men med lite musik i öronen glömde man bort både folket och att man hade ont hehe :)
 
Väl framme i Sävsjö blev det kontroller och träning. Ahh vilken jävla tid det tog att komma fram till vapen och klädkontrollen, 30 minuter rättare sagt. Sjukt länge att stå rakt upp och ner o bara vänta :) Men gick igenom utan problem. Träningen kändes sådär, hoppas på att allt stämmer imorgon. Skjuter nångång runt 12, så ja hoppas tummarna hålls då!? Kan säga att det är tokmycket skyttar detta året, flera 100... rekord typ. :) Intressant :)
 
Nu ikväll har jag käkat kyckling, potatisgratäng och sallad.. va sådär tokhungrig så jag tror jag åt försnabbt :) När maten va sänkt begav jag mig bort till relaxavdelningen för att bubbelbada och basta, fick sällskap av ett gäng av skyttar, trevligt. Just nu ligger jag och Cissi nerbaddade inne på rummet och tittar på Alvin och gänget :) hihi ligger o småfnissar lite då och då. :) Känner på mej att vi kommer somna som stockar ;) Hur har din dag vatt? Massa pussar o kramar från en toktrött liten människa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0