attack genom fönster...

 
Ahhh imorse blev det uppstigning 04.30, det sög lite grann måste jag erkänna.. men upp kom jag iallafall. Tittade och konstaterade att det hade kommit hmm lite snö under natten. Gjorde mej iordning ganska snabbt och gick ut och började skotta fram min rosa lilla pärla :) Lite småkallt va det allt kl 05.00, men viking som jag är klarade jag ju det galant. :)
 
När jag väl kommit till jobbet blev det ju full rulle som vanligt. Många barn och full aktivitet både inne och ute. Jag tog med mej de stora förskolebarnen ut för att ha lite sköj ;) Mmmmhm, pulkåkning is the shit! Ahhh va skoj vi hade, va säkert ute 1 1/2 h eller nått.. Awesome! Pulkåkning, asgarv, datten, brottning.. kan man ha roligare än det på jobbet? Inte skällt en enda gång idag, d ni! bara haft löjligt skoj..
 
När jag slutade runt 15.00 idag körde jag ner en runda ner till syrran och Agge, ahh att ja inte dog av andnöd alltså.. I köksfönstret satt Selmabögen uppflugen i fönstret och lurade och lockade på fåglarna som satt vid fågelmaten o försökte äta.. hehe då attackarade han fönstret, tassade efter dom och lät som en jag vet inte vad.. inget jam liksom utan som nått konstigt läste som påminner om hackspett eller nått.. men sen hade han liksom öppnat truten, så det såg ganska skoj ut.. Hade ja tänkt på att filma honom i det läget o lagt upp det här hade ni ju skrattat ihjäl er. Såhär såg det ut från köksfönstret... Hej mitt vinterland.. och en tokig katt som rör sej lite hastigt...
 
 
 
Efter det knasiga besöket hemma hos familjen Nordström va det sedan dax att bege sej till jobbet igen, mmmhm möte.. onödigt möte enligt mig.. kom inte fram till nått vettigt, alla va trötta me så energin i gruppen va la ganska låg. Efter mötet körde jag ner till gymmet för att få lite pepp och energi.. hej o hå. 1 1/2h försvann så snabbt och jag körde minsann på hårt som ja alltid gör.. kändeds toppen. Avslutade givetvis med en stund i bastun, ensam.. hehe :) Svettigt värre. Än en gång så klappar jag mig själv på axeln, trotsa trötthet o annat.. sweet!
 
Körde sedan hem till päronen för att sitta med en jobbgrej på datorn o fick då en känsla av att ja skulle stanna här.. mmm o så fick det bli.. Mjukiskläderna är nu på och slappe står på schemat. :) Så det blir lite sovmorgon imorn, börjar inte förrän 7.45.. lövly!
 
Imorgon ska jag hem, städa, tvätta och dona som vanligt.. alltid nått att sysselsätta sig med :) Hoppas din dag har varit lövly!? Massa pussar o kramisar från trötter <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0