Att göra stan

Ahh alltså att göra stan tillsammans med en som är precis lika galen som mej är ju skoj. farmor och jag har nog ta mej tusan vart överallt och ingenstans idag.. Och japp shopping blev det.. Nu som först har jag tatt mej själv i örat o köpt mej en mössa.. mmmmhm.. Vad sägs om en skrikrosa mössa.. hell yeah! Sen fick det även bli två tröjor, en vit luddväst.. *mys* och sen ett supermysigt ljusfat som jag inte kunde motstå.. ahh det fick faktiskt bli mitt lilla shoppingresultat.. :)
hehehe kunde inte låta bli att prova den dära mörka lurviga hatten :) Provade många många fler o lökigare o lökigare blev bara resultaten.. tur ja fastnade för den rosa tillslut <3
 
Så fick jag ju höra av en gammal vänn att jag var lik "Twiggy" (fotomodell från 1949, London) hmm ahh e jag verkligen det?! Ska man ta det positivt eller negativt? :) Ala 60-tal?! hehe om ja kanske sminkar på nått knas sätt som de gjorde på den tiden och hon drar på sej hatten så.. hmm... Kanske frillan som vi har gemensamt :)
 
 
 
  
 
 Nähe nu har jag faktiskt inte tid med att sitta här och leta efter likheter mellan mej och Twiggy :) asg.. nog sagt om det. .Hoppas din lördag har varit fantastiskt hittils. Nu ska jag ner till min mormor o morfar på en kvällsfika, innan ja ska tillbaka hit till Nordströms Palats o hålla ställningarna. Ha det kempegytt <3 Puss puss

Kommentarer
Postat av: :)

Du skulle tagit pälsmössan hihi

Svar: hehhe jo men eller hur, inte alls tantvarning över det hela? Provade även en stor pampig hatt som tog ut svängarna om vi säger så.. inte o leka med.. men den fick inga bildbevis :) Sååå pälsmössan klädde mej? Erkänn, den rosa är lite mer Ems?
Emsan

2013-01-26 @ 19:55:13
Postat av: Anonym

Haha.. föregående talare kanske har rätt ;-). Men den rosa passar ju bra till bilen :-)

Svar: Hahaha ahh den lurviga va faktiskt charmig på sitt lilla sätt, men den rosa är så mumma! Skön är den me alltså! :) Färg is the shit!
Emsan

2013-01-27 @ 11:35:39
Postat av: Anonym

Bra så du syns på stan oxå! Så man kan hitta dej ;) haha

2013-01-27 @ 14:13:53
Postat av: Anonym

Du passar riktigt bra i din nya hårfärg!

Svar: Nämen oh tusen tack :) vem säger nått sånt fint till mej? :)
Emsan

2013-01-28 @ 08:46:19
Postat av: Emma Månsson

Japp jag syns kanonbra på stan :) hihi om man inte hör mej så ser man mej iaf hahaa

2013-01-28 @ 09:43:05
URL: http://skyttetrollet.blogg.se/
Postat av: Anonym

En av dina många beundrare antar jag ;)

Svar: Ohh sweet :)
Emsan

2013-01-28 @ 14:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0