Som jag längtat och väntat

Oj oj oj vilken jobbdag det har vart.. alla har verkligen vart på hugget.. helt slut i både kroppen och knoppen efter en lång arbetsdag. Efter jobbet idag stannade jag o en kollega kvar för att arbeta lite på vårt projekt (temat) som vi håller i på förskolan. Vi har börjat med att rita upp hela Aspö på en stor "rullgardin", nästa vecka är målet att ska hinna måla den och börja sätta upp barnens hus och olika sevärdigheter på ön. Tror detta projektet kommer bli asbra! Visst det ligger mycket tid bakom det, men shit va det är värt varenda minut. Skrev ut en massa idag, som jag ska ta hand om under denna och nästa vecka.. svårt att hinna med allt på en gång :) Lite varje vecka så är vi snart igång på riktigt :) Känns bra hittils! Även om man va toktrött idag så va det sweet, tänk va rätt sällskap(kollega), kaffe och musik kan få övertiden att gå snabbt... passade även på att planera en massa jävelskap hahaha :) Bra jobbat idag! *Klappar mej själv på kinden, bra där!*
 
När jag skulle släcka och låsa på jobbet va jag nog övertrött... Alltså snälla nån.. Varför liksom försöka låsa jobbet med sin hemnyckel?!.. vart går gränsen för att va utbränd? *asg* o när ja kom på mej själv att det va fel nyckel bara asgarvade jag o drog till ett grisskratt o avslutade med att skaka på huve innan ja drog... :) Ahh men varför inte?! Ibland känns det ju att man bor på jobbet, är där dag in och dag ut.. till o me ungarna tror att man bor på jobbet. hehehehehhee! Kan säga att det kändes bra att åka hem efter en lång dag.. :)
 
Väl inne i stan gick jag upp på stan för att hämta ut mitt nya skyttestativ.. fyfan som jag längtar och väntat på den! Ohhh så happy när jag öppnade paketet och fick ihop att! mm stog länge och väl och blinkade, kände och beundrade stativet.. mumma! I slutet av veckan ska den invigas..mmmm pirrar ju i kroppen :) Rätta mej om jag har fel..men det är så galet kul med nya grejer <3
 
 
När jag försiktigt plockat ner min nya leksak fick jag ett ryck.. dax att gå igenom gardroberna.. mamma mia va skit man har.. Blev massa grejer som hystades, åter igen fick jag den där nöjda känslan i magen. Känns som jag kommer somna som en stock ikväll.. :)
 
Imorgon är det en lagom lång dag, jobbar till senast 4, men kan likaväl bli 3.. Håller tummarna :) Då ska jag bannemej träna på gymmet.. känns som det va evigheter sen. :) Bara på att.. Hoppas din dag har varit sweet!? Och inte lika förvirrad som min hehe :) Massa pussar o kramisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0