redan söndag!?

Varför är det redan söndag nu då? Helgerna går alldeles för fort :( Igår va man på kalas och träffade familjen addams och en del av släkten som man vanligt vis inte brukar träffa så ofta.. så det va trevligt. Blev en del folk ;) Blev smörgåstårtor och fika efter det, kändes som man rullade hem sen.. så mätt.. :) Idag ska man nog bara ta d allmänt chilledill, är ju ändå söndag.. :)
 
Vaknade sådär "toksent", för mig är det iallfall sent :) Ja menar kl 09.00..jössös, kändes som man sovit bort hela dagen. hehe! Klev upp, drog igång en maskin tvätt och satte sedan i soffan med en stor kopp chai te. Ohh mumma! Ska snart ta och hänga upp den dära tvätten, sen kanske det blir en hurtig promenad eftersom ja inte vågar träna riktigt hårt än.. Men attans så sugen man kan bli på att träna... mmm nästa vecka kanske :)
 
Jaha.. vad händer imorgon då? Jo jobba såklart :) Börjar 07.15.. fint! Får se hur morgondagen blir, är ju ändå sportlov denna veckan som kommer.. Ska nog hitta på lite myse med kidsen, mysfröken ska nog se till att det blir mys o kanske lite bus me mohaha. Nästan så man ser fram emot kommande vecka.. knasboll som jag är, annars brukar man ha söndagsångest :) eller är ja ute o cyklar!?
 
Hur har din helg vart? Nähe, göra lite nytta nu kanske.. Massa pussar o kramisar från lilla mej ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur lång tid rekommenderar dem innan man ska börja träna? När jag jag gjorde min arm tatuering tror jag att jag väntade 1 vecka... Men det beror väl på hur det känns liksom :)

Svar: Hoppas på 1v :) annars får ja spunk :) får börja sakta men säkert... Det känns bra men kliar bara nu :) kram
Emsan

2013-02-18 @ 08:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0