Planering och mys

Bra start på veckan!
Idag har det verkligen varit en lugn och fin dag på jobbet. Idag har man i princip städat lite, åkt pulka med barnen, kollat film och myst.. Verkligen njutit av denna dagen. Efter jobbet idag körde jag hem och ställde bilen hemma hos mina päron för att sedan vara lite hurtig och promenera ner till mormor o morfar :) Blev en liten snabbis nere hos dom eftersom de väntade främmat. Vem vill ha en kackelmaja i det sällskapet heheh mitt bland "syjuntan" vem vet, kanske hade passat bra med där hehe. Efter den snabba visiten promenerade jag hem till familjen Nordström, eftersom ja lovar dom att hålla ställningarna när de va i Rödeby och hälsade på. Passade på att göra lite jobbgrejer.. eftersom det är lite framförhållning i mej, så har jag börjar skriva schema, info om påskveckan och planering om ledigheten.. yeah! :)
 
Just nu ligger Selmabögen och jag i soffan och degar framför brasan.. mumma! Inte helt tokigt, men helst hade jag nog velat träna istället för att leka soffpotatis.. bläk, inte min stil alls.. morr på mej själv!
 
Känner på mig att det kommer det bli en toppenbra dag imorgon me ;) Slutar nämligen tidigt som fan, sweet på en tisdag.. :) Vad ska jag då hitta på då? Kanske blir en hurtig promenad runt halva ön eller nått.. får se! Behöver iallafall lite motion. Alltid skönt att röra på sej, inte sant!?
 
Hur har din dag vart!? Nu ska ja bannemej ta en stor kopp te. Massa pussar o kramisar

Kommentarer
Postat av: Henke

Ja det är sant, alltid skönt att röra på sig :-). Kram från Henke

Svar: Ska se till att träningen kommer bli som en rutin igen.. Heja :) kommer bli tokgytt. Hörru hulken, du tränar väl på som vanligt?! :)
Emsan

2013-02-18 @ 21:47:35
Postat av: Henke

Klart jag kör på som vanligt :-). Kram från Henke

Svar: Låter ju lövly ;)
Emsan

2013-02-19 @ 13:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0