nämen...

Nämen nu har jag vart sådär galet slarvig med att skriva här igen, sorry people.. vart ganska möe på sista tiden. Har tränat med mitt nya skyttestativ.. weeeeei! Va ju en succé! Kändes kanon och hur läcker som helst.. mumma! Har även varit otroligt mycket på jobbet nu.. starta upp temat, kurser hit och dit, möten osv.. ni vet hur det är!  Ska tydligen bli bokningsansvarig på jobbet me, ifall vi behöver vikarier.. både la boss, it-ansvarig och bokningsansvarig.. fatta vilka ansvar *asg* Viktigt!!!! Bara för att jag kan!  Är helt slut i skallen, idag började min dag 05.00 och kom inte hem förrän 21.00.. Jobb 06.30-16.45. möte 18-20 o sen hem till ön 21.00. Ni förstår att det är ganska möe nu... Bara att bita ihop va!?
 
Får ner en skyttekompis som ska bo i min lya tors-lör :) Snäll jag är alltså ;) Sj ska ja jobba som en lök o göra andra skojsiga saker i slutet av veckan *asg*.. mer säger jag inte, det märker ni förr eller senare. *bus*.
 
På torsdag fyller min älskade pappa år, naaw på alla hjärtans dag! 50 år blir min dadi, o eftersom han inte vill bli firad sådär på sin födelsedag kommer han att fly fältet.. drygt när en massa folk kommer o ska gratta en.. you know the feeling!? Men däremot ska bara familjen Addams fira honom i helgen.. Planering efter planering.. Kommer nog bli tokbra oavsett.. Här ska det firas ! <3
 
Men ska vara ärlig o säga att jag känner en liten inre stress.. mycket som kommer hända denna v.. Men samtidigt känner jag mig lugnt.. förstår ni? Nää, inte alltid lätt att förstå sej på mej alla gånger. Men stress inne och lugnet ute.. e ni med mej? ni har säkert kännt så nångång... kontroll, men ändå rörigt ibland sågspånen.
 
well well, hur har din måndag varit? vad händer i veckan? Nu ska jag snart krypa ner i gosesängen och sussa... öppningen imorgon me.. sen är det inte till stan och dona lite. God natt God natt people, sov så gott.. Pussar o kramisar
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu blir man ju nyfiken på vad som händer i slutet av veckan. Hoppas du delar med dig sen ;-)

Svar: absolut :)
Emsan

2013-02-12 @ 15:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0