Kul i snön

Dagen inleddes lite sisådär.. Fick borta fram min lilla bil som gömde sej i den djupa snön i morse o när jag väl lyckats med det skulle jag ju köra till jobbet.. Trodde att ja slitit klart för morgonen, men icke! Kom fram till stora vägen och fick ställa mej o skotta bort den feta vallen som blockerade utfarten.. Men skamden som ger sej :) Utmaning efter utmaning.. lyckades med båda ;)
 
Ohhh det har verkligen varit en superhärlig dag på jobbet. Haft mysedag med kidsen! Åkt pulka i backen *Hej va det går*, haft snöbollskrig, byggt iglo o krypt igenom iglohålet, som om bara barnen skulle lyckas med det då?! utmaning igen!  barnen de  asgarvade! :) Alltid kul att bjuda lite på sej själv. Kunde inte låta bli att ta lite mysiga foton från idag. hehe tyvärr ingen lökig bild när jag glider igenom iglohålet, hade ju vart en skojig syn annars ;) not! hihi!
 
 
 
Eftersom jag slutade tidigt idag åkte jag hem till Ida o Agge o mös <3 Har även suttit en timme med lite pappersarbete nu i eftermiddag. Saker som måste vara klart och delas ut nu inom kort.. det är info till de som ska skolas in, lovpapper osv... så är det att va ansvarig för sånna saker. :) Kul att pyssla lite med sånt, de andra har ju tummen mitt i hand.
 
Ikväll blir det en tripp hem till lyan ;) Ska nog chilledilla lite där tror ja, sen blir det läggdax tidigt som tusan, ska upp 04.30 för att sedan ta 05.30 färjan ut till jobbet. Blir långdag på jobbet imorgon, heja! 06.00-17.15.. tröttatare än tröttast kommer jag va.. men det är bara till att göra d man är bra på o sen chilla när man checkat ut från jobbet. Hoppas er dag har varit lika lövly som min. Nu ska ja pussa lite på min goa Agnes innan vi åker ett åk i pulkan ;)  <3 Massa pussar o kramisar ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0