Fredagsmys/bus

 
ahh det blev en kortdag igår, skönt som fan att ha det så ibland :)Jag har ju vart sådär hemlighetsfull ett tag med en massa bus ja skulle göra. Igår blev det ju då av... Fick stå ut med lite smärta innan det va över :) Säger bara revben och gäddhäng :) Jag gör vad jag vill sen får andra tyckia vad de vill hehe.. ni får tycka om mej för den jag är :) Bara för att man får lite färg på kroppen, ändras man förhoppningsvis inte som människa!? Detta bus gjorde jag igår.. ahh när det väl lägger sej blir det nog bra :) Vad tycker du?
 
Life is what you make it Always has been & Always will be.. och This is what Im made of...
 
 
 
Ska faktiskt erkänna att ja sovit sådär, visste inte redigt hur ja skulle sova asg :) Men är ganska pigg idag ändå. En annan grej som hände igår va "Biotime", ohh va sjukt längesen.. men det blev den nya Die Hard :) hehe den va väl ändå ok, kanske lite småseg i början.. men ahh ok. Sällskapet va ju det bästaste iallfall på hela dagen :)
 
Efter bion blev det en färjan hem till ön, natta över hos familjen Nordström <3 Om en stund ska jag pysa upp till mami och papi och hjälpa dom med tårtorna.. Ska ju fira min älskade papi idag eftersom han smet på sin födelsedag... Här kommer man inte undan ;) Hur har din helg startat? Det är så skönt att det bara är lördag idag ;) wiiii! Hela helgen på mej att vila.. men hade gärna velat träna.. får väl ta mina promenader för att hålla mej i form medan tatueringarna läker ;) Ska eventuellt in till stan efter kalaset o busa lite..
 
Skepp o hoj people <3 Massa pussar o kramisar <3
 

Kommentarer
Postat av: Henke

Nice!!! :-D
Kram från Henke

Svar: Tusen tusen tack :) ska bara svarva på formen så blir d nog bra :) allt brao? ;) kramis
Emsan

2013-02-16 @ 13:43:24
Postat av: Henke

Allt bra tack. Du har fina former lilla Emz ;-). Kramis från Henke

Svar: Haha formen ska svarvas lite till på innan sommaren, tack :) Massa kramisar
Emsan

2013-02-16 @ 18:39:56
Postat av: Anonym

Snyggt!!! :)

Svar: Thanks :)
Emsan

2013-02-18 @ 08:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0