Ett sånt jävla molijux!

Idag efter jobbet blev jag sådär jobbigt baksugen.. ahh blåbärsbiskvier hade ju vart jävligt gott tänkte jag.. In o handlade all ingrediens som behövdes, åkte hem till siss och började molijuxa med grejerna.. Smeten va ju smarrig, det måste jag iallafall säga..så det lyckades jag nog med.. sen kommer vi då till själva krämen som ska va mellan.. amen jeeesus! Hur jävla svårt ska det va då.. hade i det ja skulle ha enligt receptet, men... suck jag blir så trött på alla problem som man jämt stöter på.. men iallafall.. mojade ut grejerna på halvorna och in i kylen.. tyckte dock att den va aningen rinnig.. gick in och läste.. receptet stämde.. men wtf.. gick in och läste på andra recept och där fanns en ingrediens som jag inte hade i det receptet jag läst.. ahh all denna förvirring.. efter ett par grodor som spottats ut från truten, blängde jag på helvetet, suckade och skakade lite grann på huve.... vad ska det bli av detta!? Kanske inte världens snyggaste, men gott lär det iallafall bli.. varför ska man jämt gå efter utseendet, när det är smaken som är viktigast i detta fallet hehhe.. visst man äter med ögonen me.. men de är långt ifrån klara.. 
 
Änsålänge ser det väl ändå proffsigt ut?.....
 
 
 
men vad hände sen då?... Här har vi slutresultatet hehehhe ;) Försökt pimpa det med hjälp av min älskade syster som fick doppa biskvierna.. Ska bli intressant att smaka sen.. kan ju va en intressant smakupplevelse hehehehe. Ska nog försöka göra det lite bättre nästa gång. :) Som sagt... jävla molijux!
 
 
Nu har jag inte tid att skriva mer.. nu blir det farmen, tillsammans med familjen Nordström. Dregla lite över bilderna ni så ska ja iallafall ta ett smakprov med en kopp kaffelaffe om en stund.. Enjoy! Pussar o kramisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0