duracell...

Det kan man lugnt säga om mej.. speedad som vanligt.. Dagen har varit bra, trots galet mycket på jobbet. :) Visst det är skönt att komma in i rutinerna igen efter ett slappt sportlov. Men just nu rör det sej galet möe i huve, planering, möten, träning osv... Ibland vill man bara hinna med så mycket som möjligt på kortast tid. Efter jobbet idag (jobbade över) hade jag verkligen ingen ork kvar, så min skytteträning blev inte av idag.. morr irriterad på mej själv, men orkar man inte så gör man inte det, hade ja gått ner i hallen och försökt skjuta hade träningen vart ogjord.. det hade gått som det gör i huve... snurrigt o vimsigt! Bättre att satsa på morgondagen istället. fokus fokus fokus, inte alltid lätt att ha kontroll på allt runt om sej.
 
Imorgon är det utbildning för min del, hela långa dagen. Men ibland kan det vara fint med ett litet avbrott från jobbet. Utbildningen handlar om hur man arbetar med ett professionellt förhållningssätt till föräldrar.. ahh skulle nog kunna koppla det till folk över lag.. Kan bli intressant, tycker själv att jag jobbar på ett sånt sätt, jämfört med en del andra :) Men ska dela med mej om erfarenheten när jag kommer tillbaka till jobbet på onsdag. Ska det bli intressant och se ifall vissa ändrar sitt sätt och attityder på jobbet och till föräldrarna.. mmmumma säger jag! Kan va nått att bita i :) Utbildningen börjar inte förrän 08.30.. yeah lite sovmorgon :) Kommer bli uppstigning kl 07.00 för att hinna göra mej iordning o se till att jag har alla grejer med mej... längtar redan till imorgon på nått sätt... förväntansfull!
 
Efter utbildningen imorgon ska ja se till att det finns ork kvar, då ska jag leka Lucky Luke, behöver verkligen skjuta, tävling som närmar sig med stormsteg. Först en hemmatävling och sen den 16 mars är jag på SM, tusan me! Skulle ju vart på Martinas avskedsfest.. men får hitta på nått skojsigt med henne nån annan dag, innan hon reser från sweden :) Kommer kännas tomt <3 Men är det tävling är det svårt att dela på sej :(
 
Hur har din dag vart? Just nu ligger jag nermoffad i soffan och kollar på tv... Innan dess va det en varm och go dusch. mmm tokskönt! flufftäcke och en värmekudde är bra grejer.. ohh yes! Hoppas du får en kanonbra kväll. <3 Massa goa pussar o kramar.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0