vilket åk alltså!

Alltså nu har jag glömt att skriva på några daggar igen.. jees!
Det som har hänt är att badrummet äntligen är klart, idag blev allt klar som först. Invigde med ett rykande bad, tillsammans med Alicekatten som jag kidnappat hem. Hon ligger helt utslagen bredvid mig här, saknat henne som fan <3 Alicekatten, hon kommer troligen sova hos mej inatt me, helst på mej ;) underbaraste misefis. 
 
En knasig sak måste jag ju berätta, här om dagen va stormen Sven även här i Kalle K, vilket ställde till det med att komma hem med färjan. :) Blåste så pass att färjan slutade gå, spännande att komma hem. Fick åka sjötaxi istället för färja. Färjan kom in mot Aspö och fick vända precis innan den skulle lägga till, sjukt galet! Aldrig varit med om att färjan vänt så pass nära.. men vilken spänning det blev.. Gungeligung säger jag! Att sitta i en sjötaxi va ju fan värre än Liseberg! Vilket åk alltså! Burr! Tog dock 15 min hem istället för 25, gjorde sjukt mycket. Kan ju lugnt säga att det va finfint att få komma hem till lyan istället för att va fast på ön.. Inte för att det hade gjort mej nått att stanna på ön, men hem är alltid hem. Överlevde resan iallafall :) 
 
Idag har det vatt en lagom lång dag, hhahaha 11.45, älskar de dagarna. Men ändå vatt mycket planering.. Händer ju en del denna veckan. Imorgon är det julavslutning, onsdag är det kurs med jobbet, torsdag ska jag träffa en "klasskomis" som jag läser svenska ihop med o på fredag ska jag eventuellt bara ta det lugnt.. o helgen ska jag på stan med min underbara mami.. Ah ni förstår att det gäller att planera för att hinna med allt. 
 
Nu har jag kommit till det dära kvinnliga dilemmat igen.. det där med klädesval inför morgondagen. Behöver nog lite hjälp. Känns som ja packat ner hela min gardrob haha, som vanligt med andra ord. 
 
 
 
 
 
Vad ska man satsa på? Nått bekvämt men ändå helt ok?! Ska försöka locka håret me om jag hinner :) 
Massa pussar o kramar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Som alltid så är du söt i allt med tycker kläderna på nedersta bilderna var finast :). Super söt!! Blev badrummet bra? Vilket äventyr med färjan, hahaa :P. Hoppas vi slipper storm nu på ett tag. Puss från H

2013-12-09 @ 19:44:59
Postat av: Emma Månsson

haha ahh vilken jävla resa alltså :) wiii! ahh, men det kan väl funka på en julavslutning o ut o käka där efter. Det har sin charm med stormar men ändå läskigt. Tack fina du :) Hoppas du har det bra? Hur överlevde du stormen då? Pok

2013-12-09 @ 20:22:00
URL: http://skyttetrollet.blogg.se/
Postat av: Anonym

Överlevde stormen precis ;). Med min vikt står jag relativt stabilt på marken ;). Puss / H

Svar: Hahaha gobit :) ja va o tränade idag wuuuu. Sjukt änlängesen men d kändes bra:) pok
Emsan

2013-12-11 @ 18:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0