Vaken natten till idag...

redan söndag, tragiskt att helgen ska gå så fort. Idag klev jag ändå upp tidigt för att hinna med allt ja planerat in. vet inte hur många timmar man sittit med den satans kompletteringen, men nu är den i allafall inskickad på betygssättning, håller fan tummar o tår på att den blir godkänd. Nästa vecka ska jag sitta med en annan uppgift som ska in senast fredag. Pust, glad att jag ändå kommit så långt som ja gjort på den, ska väl ordbajsa 1 sida till innan jag är klar med den. Ska hämta ut fler böcker me ju, svettigt! Lugnat mina nerver lite sen igår, men bara lite. 
 
Förutom att ha sittit med arbetet har jag även hunnit göra mer julgotte o mami har gjort mandelmusslor... :) Ser smarrigt ut om ja ska va ärlig. Nästa vecka ska ja hinna med o göra risbräck o annat skoj.. Hur långt har ni kommit med ert julstök? Skickat alla julkort o så? Det har iallafall jag :) Till familjen o alla underbra vänner <3 
 
 
Vart fan är julstämningen? Låg och tänkte på det inatt, glömde stänga av radion.. så Alicekatten och jag låg o lyssnade på julmusik hela natten hehe.. jees! Jo, då låg jag och tänkte på julen.. snön framför allt.. det är ju det som är en av det viktigaste.. Alltså tänk en jul med snö, ett lugn, när man stressar lugnt o sen bara få va.. finnas här o nu o glömma allt annat runt om en.. det hade vart sjukt nice. Hur ska du fira jul? Jag säger bara familjen Addams.. julklappar i massor så att tomten blir trött o lökig, god mat och trevliga människor <3 Löv it!
 
Sitter just nu hemma hos päronen och chilledillar, myser lite framför elden i vardagsrummet.. Ska snart ner till syster yster och montera in en barnstol till agge imorgon, hon ska åka med mej upp till jobbet på morgonen. Undebara trollunge. :) <3 En ny vecka med en massa stök o stim på jobbet.. la boss kommer ut imorgon, julfest på onsdag med barnen osv. 
 
Hoppas du/ni har haft en kanonbra söndag hittils. Massa pussar o kramisar 

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2013-12-16 @ 13:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0