Splasch!!!!!

hahahaa ah det har vett en lång fredag alltså o det har verkligen märkts av att folk vatt trötta. Det var jag och Ingrid som stängde på förskolan idag.. o låta oss två vara ensamma med barnen hihi kan inte bli roligare än så! Vi har bland annat byggt pepparkakshus, pysslat och haft krig. Ahh alltså med krig, då måste jag få chansen att förklara :) Vi hade nämligen fruktstund och det va väl där allt började hihihii! Ingrid skulle kasta ett skrutt i påsen och råkade träfa mej istället o då spann jag vidare o kastade ett clementinskal o då blev det fruktkrig mellan barnen och oss pedagoger.. hihii ahh alltså vi skrattade så att vi lipade! Bananskal flög genom hela samlingen o träffade på alla möjliga ställen på folk..shit ni anar inte hur sjukt vi har det på jobbet ibland :) Framförallt då man jobbar med järngänget :) Vi skrattade även på färjan påvägen hem... jävla banansplasch o clementinskal :) Say no more.. Vi skyller på att det är fredag o att vi va trötta. För att "mogenhet"finns minsann inte hahah!
 
Splasch! you been hit! ASG!!
 
 Just nu ligger jag i badkaret med ett rödtjut ståendes på badkarskanten, ett av de godaste jag druckit, varken förstark eller för torr.. perfekt.. Lagom av allt.
 
Imorgon blir det plugg o julstök hemma hos päronen. Åker väl ut när jag vaknar nångång på morgonen. Händer i helgen för din del? Inget fruktkrig eller nått liknande hoppas jag. :) 
 
Ha en trevlig fredag people, nu ska ja njuta av lugnet. Massa pussar o kramisar
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad hete vinet? :-)

Svar: Inget starkt vin över huvudtaget men den va lättdrucken asg. Rött vin heter Chavin Cabernet Sauvignon, franskt.vin smakar svarta vinbär, fruktkaka, viol o vanilj, passar till fläskkött o lamm... 5,5% kul att prova olika sorter. :) pok
Emsan

2013-12-14 @ 11:43:07
Postat av: Anonym

Då får man testa detta juh :)

Svar: Hihihi
Emsan

2013-12-16 @ 13:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0