overkligt!

God morgon alla sjusovare :) Jag har redan hunnit med att träna nu på morgonen, skytte då alltså. Beskriver träningen som overklig... Har aldrig i hela mitt liv skjutit så bra som jag gjorde för ett par minuter sen. Jag är redan chockad! 398 av 400 eller 415p! Helt jävla galet. Varför idag? :) Klev upp vid 8, klämde i mej en vaniljkvarg o stack till träningen. 2 provskott o sen drog jag igång. alltså 40 skott på ca 40 minuter o så blev det så bra!? Obeskrivligt! Overkligt! Ahhh kommer leva på detta ett bra tag framöver.. Bra start på dagen, inte sant? Ohh de två niorna va inte långt borta heller :) Lugna, fina, stabila Ems idag! Ohh <3

 
Just nu sitter jag nermoffad i soffan och tittar på nyhetsmorgon med en härlig känsla i kroppen :) Händer för din del idag? Nu ska ja chilledilla en stund till här innan det bli full rulle på mig i vanlig ordning.

Vill passa på att önska världens bästa Agge på 19 månadsdagen <3 Älskar dej trollunge <3

Massa pussar o kramisar från en chockad men nöjd tjej <3 

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Va roligt! Duktig du e sötis! / Henke

Svar: Tack :) tränade idag me, kändes ok :) hopas du haren go helg pok
Emsan

2013-12-21 @ 11:11:03
Postat av: Anonym

Haha tack :) så glad, hoppas formen håller ett tag pok

2013-12-21 @ 22:24:07
Postat av: Anonym

Ville bara önska en riktigt god jul / Henke

Svar: God jul pok
Emsan

2013-12-23 @ 15:11:40
Postat av: Anonym

Tyst från lilla trollet tycke jag. Man undrar ju hur julen varit och saknar små söta julbilder på dej ;)

Svar: Hej :) god fortsättning! Kommer sätta mej nån dag o sammanfatta julen :) hur har din jul vatt? Pok
Emsan

2013-12-27 @ 19:32:38
Postat av: Anonym

Min jul har varit bra tack. Hoppas d samma om din / Henke

2013-12-29 @ 19:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0