Julavslutning

Blev en riktig mysig julavslutning i kyrkan idag.. så duktiga barnen va på att sjunga alltså, man blir ju riktigt rörd att se sina 3-5 åringar i tåget.. naaw <3 De andra små liven 1-2 åringarna va sjukt söta i sin tomte/lucia/pepparkakskläder osv.. mysungar. Vi i personalen fick gåvor för att vi har varit fantastiska pedagoger som alltid ställer upp o gör allt för de små liven. Jag fick nog 1000 kramar och pussar på kinden, tänker inte tvätta kinden ikväll inte :) Vilken tacksamhet alltså ;) Skönt att få höra att man gör ett bra jobb och att föräldrarna har mej som favvo hahah minichefen is the best! ;) Hade en mamma som viskade det till mej hehe nice :) Va gör man inte liksom. 
 
Efter luciatåget gick personalen ut o käkade.. eller ah stack till Kastellet, där cheferna bjöd personalen på mat. Sjukt smaskigt va det med fläskfilé o potatis osv. Eftersom ja körde blev det ingen stänkare för mej där, men nu efter att ha kommit hem tog jag mig ett glas rött för att samla mig hehe. 
 
Såhär fick d bli tillslut.. 
 
 
 
Hur har din tisdag varit? Sammanfattningsvis så är jag nöjd med denna dagen. Imorgon väntas en händelsefull dag.. först jobb med 22 barn inne, alltså full rulle.. sen efter jobbet ska jag på den sista kursen i pedagogisk dokumentation. Kommer nog hem vid 16.30 tiden.. 
 
Ohhh måste bara säga en sak, shit va svårt det va att komma upp idag. kollade ändå på klockan innan 05.30 o fick för mej att ja skulle kliva upp 06.30.. så ja slappnade av 1 minut o kollade på klockan igen och suckade.. fan det va ju tidigt jag skulle kliva upp och efter det va det ju sjukt tufft att gå upp. Så en jobbig morgon blev det :) Hade Alicekatten som låg på mej me när jag skulle upp, lätt att resa på sej när man har en katt som ligger utsträckt över bröstet.. hmm o vägrar flytta på sej utan bara glodde. jo men tack.. 
 
Ska strax krypa till kojs i den kalla sängen.. blir mjukisar o fluff :) Sov gott sen people <3 Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snyggo!

Svar: Haha eller hur :) tack
Emsan

2013-12-11 @ 18:51:50
Postat av: Anonym

Alltid så fin/Henke

Svar: Hihi tack :) försöker ibland göra mej fin asg.
Emsan

2013-12-16 @ 13:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0