Ibland blir man bara så trött på att...

Ena stunden är det bra o andra stunden suger allt..... ahh!
Kollade precis över alla mina arbeten som skulle göras framöver. Lite kompletteringar, uppgifter som kräver samarbete med ett pucko o all litteratur som ska läsas inför alla uppgifter. Alltså det är inte lite grejer.. Visst, jag är färdig med de flesta uppgifterna men det är så sjukligt petigt i allt man ska göra. Nu lånade jag bland annat typ 8 böcker som ska läsas och sammanfattas o den sammanfattningen av de böckerna ska sedan diskuteras ihop med andra... mamma mia.. alltså det är uppgifter som ska in varannan vecka, så ibland är det svettigt.. hur fan hinner man med egentligen.. Idag känner jag att det är en sådan jobbig dag, som vi alla har ibland.. tungt så inåt helvete.. Känns som allt kolliderar liksom med allt annat jag har utanför skolan.. jobbet kräver mycket, träningarna inför tävlingarna kräver prestation på hög nivå.. känns som jag ibland inte har nått liv förutom alla jävla ansträngingar som ska göras höger och vänster.. Ändå har jag hälften kvar av studietiden. Tuppjuck de lux!
 
Om jag bestämmer mig för att läsa den kompletterande utbildingen mot förskolan så måste jag gå ner i tid.. Denna terminen har jag krupit på mina knän, gråtit o slitit för att ha fått ihop det.. men har klarat det hittils.. 
 
Förutom allt plugg idag har jag även hunnit med att göra julgotte o julkorv ihop med familjen. Vart full rulle med andra ord. Ibland är det bara skönt att få göra annat ett tag.. Snart ska jag åka hem me till Alicekatten.. Imorgon blir det ut hit igen för att kolla igenom arbeten osv. Är det nån som känner igen det jag känner.. den där stenen som tynger en ibland.. alla måsten, all förvänting, prestation.... Blä! Kände bara att jag behövde lätta lite på hjärtat.. spy galla över all shit liksom....Inte lätt alla gånger att koppla bort allt som snurrar i skallen. Ska nog gå en runda sen för att rensa lite i knoppen..Pust!
 
 
Hur har din lördag vatt änsålänge? 
 
 Puss o gull <3 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stor kram /henke

Svar: Bamsekram
Emsan

2013-12-16 @ 13:26:37
Postat av: Anonym

:) /Henke

2013-12-21 @ 11:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0