Äntligen helg!

Ohhh jag ska vara ärlig, imorse trodde jag inte att ja skulle ta mej upp.. rullade mer eller mindre av sängen.. hur trött får man vara då? Gick sedan som en zombie in på toa o gjorde mej iordning.. snacka om att d tar emot då.. Jag som ändå brukar tycka det är ok att kliva upp... men allt tar väl ut sin rätt.. :) Nån annan som tycker det är segt att ta sej upp? Känns som man kliver upp mitt i natten.. 
 
Det har verkligen varit en hur seg dag som helst... Trodde aldrig dagen skulle ta slut.. Men nu är det helg!!! wiii! Ikväll blir det chilledill i soffan o kanske ett dopp i baljan :) Kommer nog somna som en stock. Hur har din dag vatt? Fått nån julfeeling än? Jag kan säga att ja inte fått nån vidare feeling.. suck! Hoppas på att det kommer ett par juliga filmer som man kan njuta till :) 
 
Imorgon ska en uppgift lämnas in. ohh alltid lika nervös.. Hoppas att allt går bra med den. När det väl är gjort ska ja på stan med Malin, Ida o Agge.. blir fika o mys.. Planen imorgon är även att hinna med o städa o träna..alltså skytteträning, är väl läge för det känner jag. Kanske även hinner med att ta en promenad me, röra lite på döfläsket. 
 
Va på Hobbit igår.. nån som sett den? tyckte den va helt ok men ibland kanske det va lite väl många tv-spelsfilm.. om ni vet va jag menar. tv-spelseffekter. Nån bra film/bio att rekomendera? 
 
Massa pussar o kramisar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0