Powervila

Idag har jag låtit lite som en skruttkärring, det där med att ropa o prata har inte vatt min starka sida i eftermiddag. ;) Hur drygt kan det va då? hostar som en jävla gnu, såndär irriterande hosta... Ska se om jag hittar nått slemmlösande här hemma, har mitt lilla apotek här. Palla få lunginflammation på allt det ja hade i helgen, nej tack. Klarar mig fint utan det. Ohhh vill kunna träna som jag vill, men det är ju alltid så typiskt med sjukdomsfall osv. Nää, en nystart på träningen skulle inte vatt fel. Mmmm, kom igen kroppen, bli frisk!!! Vill både skjuta o fysa som fan :) ...
 
Efter en lång dag på jobbet, ligger jag nu och snörvlar o försöker ta det chili. Alice har hittat sin vanliga plats här i soffan... på mig! Va annars?! :)
 
Ohhh sovmorgon imorgon, börjar inte förrän 7.15, så då ska man upp 05.30 :) Känns verkligen som sovmorgon, konstigt nog. Hur har din dag vatt? Powervila nu innan det blir kvällskäk. Puss o gull <3 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du blir riktigt frisk så träningen kan komma igång.

Svar: ahh blir så jävla tokig på denna skiten! Kommer snart ett argt inlägg från min sida :)
Emsan

2013-08-28 @ 12:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0