kommit igång

Nu har man kommit igång på riktigt, hittat sina rutiner igen. Kommit tillbaka efter semestern och gått ner lite i tjänst till 90% för att ja ska börja plugga om nån vecka på distans. Änsålänge känns det toppen med detta.
Det dryga som vart är bara att ja suttit och gjort om allas schema inför hösten, med tanke på min kollega som kommer vara borta iallafall i höst pga the stroke. Men duktigt som jag är har jag löst detta. Gjort schema som får alla att vara nöjda och min chef blev förvånad att ja lyckades. Alltså positivt! :) Jag kan om jag vill! Alltid pyssel o plock o vända på alla pusselbitar innan det stämmer, och idag har alla kollegorna fått se schemat. Alltid kul att se lyckliga och nöjda kollegor :) hihi va gör man inte :) Känns bra att jag lyckades. Nu ska jag bara skiriva ut schemat till alla på skolan.
 
Idag efter jobbet ska jag inte göra ett piss, jobbat ju långdag 06.00-17.16.. Händer för din del idag? Ska försöka hinna få in ett skyttepass och ett träningspass denna veckan me.. Bara på att som gäller.
 
skepp o hoj! <3 puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0