Valborg

Jaså då va det dax för valborg.. Ska faktiskt säga att det vatt en lugn och fin valborg. Jobbat till 15.30 o sen firat med familjen Nordström. Det blev grillning o mys på altanen på baksidan "solsidan" ;) Kan säga att det va galet gytt att sätta sej i kvällssolen och ta en iskall cider.. mumma! Blev även lite gungeligung en snabbis innan en liten promenad ner till hamnen  ;)
 
 
 
Vi har även kollat på brasan som tändes runt 18.30 nere i hamnen( blev nästan lite mysfaktor när den tändes, fint! ).. Väldigt lugnt och städat, skönt att man liksom vuxit upp o passerat det där partajandet som det jämt brukade vara förr :) Trevligt när allt folk kommer samman, pratar och bara chilledillar ihop vid ett majbål.
 
Jag åkte hem ganska tidigt ändå..  Alltså när jag satt på färjan hem va det ett par ungdomar ombord. Alltså så vimsiga och gapiga! Vad är det med dagens ungdomar egentligen.. Stackare! Lider av hörselproblem och nån sån kaxighet som inte finns från denna lilla värld.. moppsar! Även om jag hade musik i öronen kunde man höra dom igenom. men men.. Not my problem.. Tog min lilla cykel och hojade hem snabbt som tusan :) Lämnade min lilla rosa bil där hemma på ön.. inte varje dag man tar hojen till stan och sitter upp på färjan o lökar...kändes ganska ovant, men det gick ju fint! Brukar ju alltid sitta kvar i bilen medan jag åker över :)  Vuxenpoäng att cykla? komma hem tidigt? ahh kanske d.. Men va inte speciellt sugen på att fira valborg, inget märkvärdigt egentligen...Har man klivit upp 04.30 är man inte speciellt sugen o taggad :)
 
Blir nog en dusch lite snabbt innan det är dax att krypa ner i sängen o unna sej en sovmorgon imorgon.. Luktar brandrök och grillad mat ;) Alltså fatta vad skönt att vara ledig en onsdag... bara sådär mitt i veckan.. ja kommer att njuta varje sekund i morgon :)  sweet :) Hur har din valborg vatt? Bra hoppas jag :)
 
Imorgon mina damer och herrar ska jag ut till lost igen och mysa <3 Kanske sola lite, ska ju bli lövly väder också! Me like.. God natt people! Massa pussar o kramisar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mysigt det ser ut // Henke

Svar: Det är grymt mysigt :)
Emsan

2013-05-02 @ 15:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0