Sponsorfest

Ohh jag börjar med det jobbiga och avslutar med det roliga :)
 
Inatt har jag verkligen sovit som en kratta :) Har ju sovit hemma hos Ida och Agnes medan Martin har varit iväg. Alltså nätterna har fungerat sådär oväntat bra med Agnes mellan oss i den stora dubbelsängen, men inatt. OMG! Vaknade flertalgånger av en arm i ansiktet, ett par ben i revbenen osv.. kl 03.00 va jag duktigt nära på att ramla mer på golvet, Agge som va i farten :) Så just då bestämde jag mig snabbt att gå till ett annat sovrum, så brudarna kunde sova ostört hehe. Så man va väl inte sådär vidare utvilad i morse. Men älskar dom lika mycket för det <3
 
Annars idag har det väl inte hänt nått speciellt, men vid 17.00 tiden slog d väl till. Jag och mina andra skyttekompisar skulle arrangera en fest för våra sponsorer. ohhh va kul det va! De blev indelade i olika lag och fick skjuta och av resultatet tog vi ut ett medelvärde, vi rutinerade skyttar fick agera "Jokrar" i varje lag... De två bästa lagen fick sedan mötas i en final, inte skytte denna gången.. utan i Jenka.. de fick 30 sek/kloss med en hand. Klurigt för dom men skoj, de hade även 3 st "pass" som va de kunde kasta in ifall de ville stå över.. ahh shit va skoj... Toknöjd över denna kuliga kväll. Vi bjöd på snaks, öl, cider, vin... o såklart grymt trevligt sällskap. Hoppas de får lika kuligt resten av kvällen. :)
 
Har precis kommit hem och dratt på mej mjukisarna... mmm slappe på hög nivå här.. En iskall cider o sen bara njuta.. mumma! Vad händer i morgon då?! Hmm, ska tvätta, gå igenom mina gardrober och träna. Hur ser din helg ut? Massa goa pussar o kramisar från lilla mej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0