skön torsdag

idag har vi haft stängningsdag på förskolan och passat på att gå på en utbildning tillsammans. Lång dag! Utbildningen handlade om omsorg, utveckling och lärande för små barn. Intressant! Dock somnade en kollega, pinsamt som fan, låtsades att ja inte kände henne. Där satt hon som en fågelholk och blundade.. morr! Hur fan kan man somna!? När kursen va slut tog jag mig en alvedon, sån skallevärk som hette duga. Blev avsläppt nere vid färjan...
 
Tog mig sedan en promenad ner till loket för att träna lite granna. Blev hyfsad lugn träning, med tanke på att ja haft sådär äckelont i magen.. långt ner till höger högg det som bara den när ja rörde mig. Men nu är allt i sin ordning, återställd :) Så på gymmet blev det 5 km rask promenad med lutning, lite armar och sen fick det minsann va. Har man ingen ork så... Tog mig sedan en promenad och la mig i kärringgrillen, ohhhhhhh säger ja bara.. Satan va skönt! Somnade nästan där i, älskar värme! Lite färg heller såhär års är aldrig fel!?
 
När ja kom hem blev d dusch, räkwok, städ, tvätt och handbollsgluttning.. Det ni! Effektiv som få! Jag ska jädra unna mej en sovmorgon imorgon :) mmmmmhm! Börjar lagom till fredagsfikat, som ja hade tänkt fixa.. mums! Ska kompa halva dagen tänkte jag, så strax efter lunch checkar jag ut från jobbet :) Lövly... eftersom jag inte är van att sluta tidigt, går ju tankarna om vad man ska hitta på när man slutat.. hehe! :) Ska iallafall träna tillsammans med systeryster, fixa lite grejer o sen kanske pilla mej i naveln *asg*. Ska bli skönt med helg!
 
Hur har din dag vart? Nu ska ja moffa ner mej i soffan o bara va.. Massa pussar o kramisar från lilla mej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0