o så va vi hemma

Ohhhhh borta bra men hemma bäst? Är det inte så det brukar låta? Idag kidnappade jag med min bebis hem <3 Alison <3 Ohh så glad! Skyndade mig från jobbet för att handla, hämta misefis o sen bara komma upp till lyan o "va". Med andra ord moffade vi ner oss i soffan för att chilledilla lite. Världens goaste misefis <3 söt hon är när hon kommer upp till mej o buffar o kelar. Känns toppen att ha henne här hemma. Ska erkänna att hon är på hugget som vanligt ändå, för så fort det låter nått ute i trappuppgången är hon på plats, man kan ju missa nått :) Ska bli spännande i morgon när ja kommer hem från jobbet o se ifall hon tatt posten som vanligt.
 
 
Har även hunnit göra lite jobbgrejer ikväll, nästan redo nu för att visa upp vad vi gjort under våren för föräldrarna på torsdag. Föräldramöte på G. Lite lite kvar, sen ska ja göra lite ärenden imorgon me, upp i kommunhuset o hämta papper och material som vi ska ha nästa vecka. Alltid på språng! :)
 
Hur har din dag vart? Nu ska ja chilledilla vidare tillsammans med min lilla brud här... ha det superduperbra <3 massa pussar o kramisar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0