Hjälplösheten...

Ohhh jag får nog en lätt hjärnblödning snart.. med allt jävla kaos i huve nu..
I princip har chefen kommit i ett dilemma som hon inte redigt kan handskas med...lokalerna och anställningarna har hon tydligen problem med, blir så jävla trött.. kan hon inte bara fastanställa mej och min kollega!? Och som det ser ut nu kommer det bli anställningsstopp efter vår förlängning gått ut.. hur bra tror ni att det känns? Ahhh jag går konstant med en jävla klump i magen. Suck! Och allt som jag gjort? Allt bra och alla förbättningar och nytänk som ja skänkt bort.. ja säger inget mer... men arg som ett bi är jag! Hjälplösheten bara sprider sig...
 
En annan sak som får mej att känna mej totalt värdelös och hjälplös är matten. Har en viktig tenta som är bra att jag fixar.. o fixar jag den nu så jävlar... Det är en tenta som jag vill tenta av, släp! :) Suger...... ahhh! Som det ser ut nu kommer jag få göra den i början av juni.. och jag med mitt mattehuve.. det är inte menat att ja ska kunna sånt tydligen.. Inte min starka sida kanske.. näää! Man kan fan inte va bäst på allt här i världen. Får se om ja söker mej vidare eller om ja får va kvar i höst.. bara så jävla trött på allt för tillfället, det märker ni säkert. Massa grejer som snurrar i huve.
 
Igår var jag och tränade iallafall, rensa hjärnan lite grann. Tränade med Karlsson och syrran.. Blev ett halvtungt pass, men skönt! Bättrade på min gamla träningsvärk lite, o mer träning lär det bli i helgen :) Monsterpass ska det bli både fredag och lördag :) Mums! Känner redan armarna, ryggen o magen.. give it to me....
 
 
 
Ahh hur har din dag vart? Inte vart lika bitter som mej va? Depp, taggarna utåt, pepp, stress ahh all kombination du kan tänka dej.. Det där med att varva ner går sådär.. Man vill ju kunna prestera och göra bra ifrån sej, det är ibland toksvårt, även om man sliter röven av sej. Äsch palla! En nypa luft kanske..
 
Imorgon börjar jag tidigt som en tok men slutar även tidigt, lövly! Längtar! Puss o kramis

Kommentarer
Postat av: Johan

Hej Emma. Vad tråkigt att höra ang. jobbsituationen. Men ibland spelar det ingen roll hur mycket energi man lägger ner på sitt arbete. För det är alltid pengar som styr vårt samhälle och yrken. Hoppas du får vara kvar, men vad ska du annars läsa? Ska du flytta? Ha en bra helg
POK!!

Svar: Hmm givetvis håller man ju tummarna. Annars är jag nog sugen på att plugga nått :) kanske mer hälsa, kost o lite annat på distans. Men som sagt i första hand vill man ju va kvar. Kram
Emsan

2013-04-26 @ 10:24:44
Postat av: Anonym

Drygt och tråkigt med jobbet. Håller tummarna för dig// Henke

2013-04-28 @ 19:00:10
Postat av: Anonym

Drygt och tråkigt med jobbet. Håller tummarna för dig// Henke

2013-04-28 @ 19:00:21
Postat av: Anonym

Drygt och tråkigt med jobbet. Håller tummarna för dig// Henke

Svar: Ahhh håller me tummarna, så trött på allt hattande o tattande. Imorgon är d kvällsmöte, hoppas på att chefen kan ge nått besked eller om man ska gå orolig.. Hur har du d? Du tränar på o sliter som vanligt :)
Emsan

2013-04-28 @ 19:00:22
Postat av: Anonym

Ja hoppas du får veta något från chefen fort! Fan va drygt alltså! Du borde väl typ ha en fast tjänst snart, brukar väl vara två år sen att man blir fast? Ja jag håller på att dieta nu inför sommaren... rätt jobbigt just nu. Skulle vilja äta massa gott!!! Fina bilder från gym på din blogg, gillar mkt ;)

Svar: Ah man tycker ju att ja skulle bli d snart :) iriterad! Oh dieta, segt... :) bara att äta o njuta tsss. Borde me hålla igen, inte lätt alla gånger :) tack Henke :)
Emsan

2013-04-30 @ 16:40:18
Postat av: Anonym

Sista inlägget var från mig, Henke, glömde skriva det :P :P

2013-04-30 @ 16:41:12
Postat av: Anonym

Du behöver ju inte dieta du kan ju äta massa såå fin såå // Henke

2013-05-01 @ 09:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0