förväntansfull...

Äntligen fredag! wihoooo! Som jag längtat efter helgen. Vart sådär tokmycket denna veckan med en massa skrivande och förberedande inför föräldramötet, som va igår.. Långa dagar och ett himla donande, så idag när jag slutade så va det en galet go känsla i kroppen som kom krypande :) Heeeeeelg!
 
Spänd och förväntansfull är jag som bara den inför imorgon. Min goa kollega har fått med mig på nått som heter Cobra crossfit.. ahh riktigt taggad inför detta alltså :) Hoppas på en fet träningsvärk o att det suger fett :) Kl 09.15 börjar passet, utomhus! Sjukt lövly alltså, fint väder ska det oxå va.. kan det bli bättre start på helgen? :) Efter passet imorgon ska jag hem och duscha o sen göra stan en runda tror jag.
 
Blev sådär toksugen på att grilla nån dag me, vårkänsla! Tänk va lövly det skulle vart att sitta o grilla nått smaskigt i kvällssolen.. inte helt fel va!? Nästan så man till och med längtar till sommaren.. om formen tillåter :)
 
Hur har din fredag vart? Hoppas du får en kanontrevlig helg! <3 Pussar o kramisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0