Cobra crossfit + shopping o myse

 
Vaknade kl 07.00, tokpigg! Och galet sugen på cobra crossfitpasset...Klädde på mig och gjorde mig iordning för att sedan köra till lby där passet skulle hållas. Såhär kan man se ut när man ska träna ute.. hehe hellre förmycket än förlite på sig så pass tidigt på morgonen. Må inte va snyggt, men e inte där för att se snygg ut, utan att bara kötta på som aldrig förr. Palla bry sig!? hade packat ner 2 vattenflaskor, vantar och ahh allt som man hade kunnat tänka sig att behöva för uteträning.
 
 
 
Kl 09.15 stod vi Helena med 3 små ladies och jag redo att kötta.. Va ett galet bra pass och varmt som tusan va det ute me, solen stekte sådär galet me när passet höll på. Passet varade i 45 minuter.. lååånga 45 minuter :) Passet va uppbyggt på så sätt att man körde 6-7 olika övning och repiterade samma "block" 10-12 rep.. kan väl säga att det kändes ta mej fan i hela kroppen efter passet. :) Kommer troligen gå på samma pass flera gånger. Kommer väl få en galen träingsvärk imorgon så ja knappt kan gå :) hihihi. lätt värt d! Det va sjukt mycket folk som gick på passet, den ena efter den andra skrek för att peppa varandra.. hehe fett!
 
Efter det härliga passet blev det svettiga kramar och sedan hem för att duscha. Jag passade på att göra stan efter en lång och härlig dusch.. Blev minsann lite efter nån timme på staun. Hittade presenter till både Agnes och till syrran, gytt. Hittade även lite smått och gott till mig själv :) Vad sägs om en jättehärlig grön blus, en somrig ljusblå blus som man kan ha ett skärp runt midjan, ett par nya jeans och ett par pärlörhängen.. ahh ganska nöjd med min lilla runda. :) Nästa gång får det bli skoavdelningen :)
 
 
När jag kände mig färdig på stan åkte jag ut till för att mysa lite med familjen <3 Vi passade även på att ta en härlig promenad i det härliga vädret.. Vilket sjukt mysigt väder det vart idag då!! Ohhh! Det dryga är dock min allergi som sätter igång .. jävla pollen o skit! Skallevärk, irriterade ögon och lite snorigt då o då.. lövly..
 
Just nu är jag hemma med Alison igen.. Mysepys <3 Ska snart göra mej en stor kopp te o moffa ner mej i soffan. Vad ska jag göra imorgon då?! Förmodligen kommer jag vakna tidigt igen.. Ska iaf nångång under dagen åka ut till ön för att göra farmor happy,. ska nämligen hjälpa henne på tomten.. kanske göra rabatterna fina och vårstäda lite.. Visst har jag ett hjärta av guld!? eller .. tycker jag iallafall.. älskar att överaska och göra folk glada. <3 Hoppas din helg har vart kanon hittils.. Massa pussar o kramisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0