blandade känslor

jaha så va snart denna helgen slut oxå!
 
Vad har jag hittat på idag då? hmm vaknade tidigt i vanlig ordning.. klev upp och gjorde mig iordning för att åka ut till familjen. Alltid skönt att komma ut till lost. Hade köpt med mig frallor, så d blev förmiddagsfika :) Passade på att klippa buskar, grenar och rensa lite på farmors tomt me... När hon kom hem blev hon glad, alltid lika kul att se andra glada :) värmde fint inom mig ;) Har även hunnit glassa lite i solen, tokskönt! Åkte sedan hem i eftermiddags för att chilledilla lite med Alison. Passade på att laga lite käk till imorgon me, fint att ha det klart. Har även tvättat och börjat dona lite här hemma, med dona menar jag att städa.. har man inget annat bättre för sig så :) hihi. Ska bara ta o hänga upp tvätten sen är jag redo för att vila kroppen ett tag :)
 
Imorgon är det på att igen, allvaret! jobb jobb jobb.. fint! Tror och hoppas att denna veckan kommer att gå snabbt så ja får vila upp mig igen, känns som jag skulle behöva ha semester o flera månader så man kan pusta ut. Vart otroligt mycket nu under våren..  ohhh! Gäller att hålla ut  :) är det bara jag som har kommit in i nån slags vårdepp?! hehehe det som gör mej lite sådär småseg är jobbet, vad händer efter semestern? Förläger de mig ytterligare eller försvinner jag? Ahhh denna kommunen är ta mej fan inte klok.. Chefen är medveten om att de inte klarar sig utan snillet på jobbet.. men men.. ahh ni förstår den kokande känslan inom mig va?
 
Gör även ont i denna lilla kropp för att ja har träningsvärk me :) cobraträning is the shit! Går som Lucky Luke ;) Men får se den ömma kroppen posítivt, träningen har ju gett! ;) sweet! Hur har din helg vatt?
 
Puss o gull

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0