Är det söndag?

O så va det redan söndag igen.. vart tar tiden vägen egentligen? Fredagen kändes som en lördag o söndagen känns som en lördag.. hmm knasigt! Men men söndag är det i vilkafall som helst :) Dagen inleddes med lite städande, tills ja tröttnade (väldigt snabbt), drog på mej träningskläderna och tog med min väska.. promenad innan gymmet öppnade, fint d! På gymmet va man nästan ensam.. ångade väl på som vanlig tror jag, hela kroppen fick sitt och avslutade med 3 km innan ja svettades bort.. galet varmt alltså! Även ute har det börjat bli sådär tokskönt ute, varken kallt eller varmt.. precis lagom skulle ja påstå. Såhär tomt o skönt kan det va på gymmet.. Leker hide n seek med mej själv :)
 
 
Efter gymmet blev det långpromenad hem igen :) Väl hemma fortsatte jag med det jag inte riktigt avslutade innan jag begav mig, städandet! Nu är det väl i princip klart här hemma.. Har även hunnit storhandla idag, skönt.. så nu är det klart. Redo för kommande vecka tror jag. Nu har jag tatt en powervila i soffan med Alison <3 Helt slut som person ;) lät kul, men kroppen e sådär underbart trött efter allt. Ligger o kollar på nått program som handlar om hur de stylar tomter.
 
Imorgon blir det ingen sovmorgon :( skulle börjat 9.30 men får komma in tidigare.. rättare sagt ta öppningen! Amen va fan! Så har en kollega gått o blivit sjuk! Är det inte typiskt, när man ska ha sovmorgon va?? ohh! Tar väl öppningen o tar det som övertid.. men det va jag inte beredd på...suck! Behöver en bra start på morgonen, så jag hoppas att det blir lugnt.. så jag orkar med den långa dagen, kvällsmöte efter jobbet.. Känner på mej att det kommer bli ganska lugnt vecka ändå.. ledig på onsdag ;) wihooo.. röd dag ju! Då ska ja passa på att uträtta ett par ärenden.. o träna såklart.
 
Hoppas du haft en bra söndag hittils. Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0