vilken dag!

AAhhh vilken fin start fick på en söndag, redig kick! Helt klart konstaterat att crossfit är nått för mej. Redig genomkörare! Tänk er själva styrkeintervaller med 40 effektiva sekunder och vila 20 osv.. passet varade i 55 minuter. Yeah svettig o härligt trött efter det hårda passet, me like! Kan säga att det va tokskönt att ta en rykande dusch efteråt, efter den goa duschen va det en liten skön promenad ner till färjan. Väl ute på ön blev det mys och bak :) hehe japp bakning idag me! 2 limpor :) mmm blev tvungen att provsmaka det me, mmmm smaskens!
 

Va även uppe hos mami och papi och hälsade på.. o där gick ja igenom min väska som ja skulle ha med mej i morgon.. o märker av en förvåning att ja glömt träningsgrejer och min telefonladdare hemma i lägenheten. Amen snälla nån, när ska ja lära mej.. när ska ja sluta glömma saker, blir ju lite merjobb innan man kan slappna av.... Körde snabbt ner till färjan för att åka med 18.00 färjan, kom då inte o tro att ja har flyt där.. nej nej.. 2 fulla filer, så ja får parkera min bil nere vid färjan o gå! amen så trött på att! Sen när började det va många bilar på en söndag.. aja, bet ihop o satte mej på färjan som en sur citron :) mmm konstaterade då lite snabbt att färjan tillbaka inte gick förrän 20.30.. roligt, där gick min chillekväll :) Inte så bitter... Ja fick iallafall tag på mina grejer :)
 
Imorgon är det dax för teater med de små liven, kommer bli kanon.. ja o en kollega kommer att ta med oss 3-5 åringarna.. kommer bli toppen! Visst, det kommer bli en låndag för min del men tror o hoppas på att dagen kommer gå snabbt :) Hoppas er dag inte vart lika förvirrad som min :) Nu får ja vänta o vänta o vänta till klockan iallafall närmar sej 20.00 så ja kan börja lunka ner till färjan igen. Tusentals med pussar o kramar från den förvirrade lilla fröken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0