testing testing

Hejsan alla pigga o glada människor!
Vaknade med en järdra skallebank, klev upp o bara drog på mej lite chillekläder.. mys! Tänkte.. nu ska inte lite skallebank få förstöra min dag. Jag traskade upp till Hemköp o handlade lite, passade även på att sola 20 min när ja ändå va på språng ;) Kändes så löövly efter lite värme. Gick sedan hem för att baka, städa o tvätta :) Bakade två fullkornslimpor med hemmaplockade lingon i... mmm smaskens! Luktar säkert hela vägen ut på min gauta. ;) Lite stolt faktiskt, aldrig bakat bröd såhär.. hehe sträcker faktiskt lite på mej! Tänk er nybakat o den smarrigaste kaffelaffen ever.. mmhm! <3
 
 
Om nån timme kommer min älskade syster yster o Agge på besök <3 Ska bli supertrevligt! Ska göra stan ihop <3 Mina ladies <3 Ikväll ska ja och Martina gå på bio ihop, Hamilton 2 - "Men inte om det gäller din dotter", vi gick nämligen på 1:an ihop så då måste man ju se 2:an hehe. Kommer bli hur trevligt som helst.
 
Hoppas er lördag kommer bli toppenbra, ja bara fortsätter att njuta vidare.. Over and Out.. Pussilipuss <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ser gott ut! Pok

Svar: mmmm det ser inte bara gott ut, det är jädrans gott me ;) PoK
Emsan

2012-09-10 @ 05:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0