Grattis!

Idag har jag verkligen haft en kanonbra dag :) Började tidigt och slutade tidigt, säger bara en sak.. LÖVLY! :) Körde sedan ner till Ida och Agnes för att mysa lite innan det va dax för att bege sej till kalas. Här är vi påsprång tillkalaset.. Löv my sister <3 <3 <3
 
 
Lilla jag, Aggebagge <3 o jag o min kära syster yster <3

Offa fyller 74 år idag! Hipp hipp hurra för världens finaste morfar idag <3 Han blev så glad av att se alla från familjen Addams :) Några av hans vänner tittade även inom, så trevligt! Det bjöds på lite enkelt krubb innan det va dax för fika o tårta o vin osv ;) yeeah!.. även om man e "gammal" så kommer man inte undan den traditionella sången! HAHA! 
 
Tog sedan en rask promenad med siss hem från kalaset, alltid lika trevligt med en promenad <3 Imorgon ska ja upp tidigt som vanligt, jobba till 14.30 o sen in till stan o träna o kolla läget :) Finns alltid nått att göra *fniss*. Hoppas er onsdag har varit finfin, jag är iallafall nöjd med dagen ;)
 
Massa värme och kärlek i d lite småkyliga höstvädret :) Pussilipuss <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0