frullemys <3

Vilken fantastisk dag!
 
Dagen inleddes med att Agnes och Ida plockade upp mej nere vid färjan, köpte sedan frallor för att bege oss till vår lilla "systeryster" o hennes familj. Väl hemma blev det frullemys som hette duga. Hela familjen va hemma, Soffipropp, Jonte och Joakim <3 Alltså vilken fantastisk start på dagen! Önskar att ja vore ledig så ja kunde ägna hela förmiddagen tillsammans. Fick bege oss till färjan så vi hann med 10.30.. O på jobbet gick det ju bra som vanligt ;) Efter jobbet tog ja mig ner till färjan o då hade ja en planering i huve.. meningen va att ja skulle skjuta, men när ja kom utanför hallen träffade ja 2 skyttepolare som övertalade mej till att följa med till gymmet.. o så lätt övertalad som jag är va det bara att hanka på :) Haha.. där sprack ju min lilla plan hehe.. vad hände med skyttet då? nja.. skulle ju börjat med det o avslutat med loket.. men men.. blev bara gymmet. Får bli skytte i veckan, säsongen börjar närma sig med stormsteg o då gäller det att man är med från början :) D löser sej! well well.. på gymmet fick d bli 5 km intervaller, mage, armar o lite rygg me... Känns ju lika tokskönt efter varje pass <3
 
När ja kom hem från gymmet kokade ja 3 st ägg o plockade fram lite räkor.. lite måndagslyx efter ett hårt pass e man väl värd?! Ikväll kommer även min underbara mami! Ohhhh min lövly mami <3 Visst att hon ska gå upp sådär toktidigt, men va gör d?! <3 Tokgillar att ha lite sällskap i mitt kryp in, tack världens finaste mamma <3 Hoppas du får det toppen med jobbets lilla äventyr!
 
Vad händer imorgon då, förutom jobb.. återstår att se.. förmodligen träning.. skytte då ;) o om det finns tid så.. givetvis loket för att ånga på.. <3 Vad ska i själva hitta på? Tusentals med pussar o kramisar i höstmörkret! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack älskade gumman för att du bor i staun
o har en skön ledig säng :) zzzz gott
Jag smyger iväg i morgonbitti. Love you <3

Svar: va så lite så älskade mami <3 ahh världens goaste säng! Alltid lika myse med kvalitetstid. Hoppas du hade det bra i Sthlm. Love u! puss
Emsan

2012-09-17 @ 22:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0