En söndag för lilla mej

Redan söndag!?
 
Idag när ja vaknade va ja helt igenkorkad o hade skallevärk, därför hoppade jag över dagens träning på gymmet. Blev istället lite brunch tillsammans med familjen <3 Efter det blev det en frisk promenad tillsammans med min älskade systeryster, skönt! På eftermiddagen åkte jag in till stan för att bara va.. ja körde o handlade, städade o fixade lite middag. Rätt skönt att bara få va ibland ;) Under tiden maten va i ugnen drog igång lite musik i öronen o körde lite mag&ryggträning o skakade loss, måste sett ganska skoj ut.. men va dårå?! Måste ju underhållas medan maten reder sej själv :) När ja väl hade fått i mej maten så gick jag en liten runda.. avslutade med en stund i "kärringgrillen" (solariumet ;) Ohhh det va sååå skönt, totalt avslappnad, nästan så ja drömde mej bort ett tag ;) När ja solat klart stoppade ja in musiken i öronen igen och traskade hemåt. ;) Va då myror i brallan, alltid måste det hända nått. *tss*Just nu kollar ja på nån film som heter "Rika vänner", får ge den filmen en chans hehe :)
 
Urk imorgon ska ja till Vårdcentralen kl. 08.00 för att följa upp min utredning, anemin (blodbrist).. Hoppas inte det tar allt förlång tid, för hur roligt är det att sitta inne på ett sterilt ställe, där det är tyst o stelt.. hmmm! Ska kolla om man kan bli blodgivare igen osv.. ;) Efter det besöket ska jag träffa farmor o glida runt ;) mmm kolla på en bil kanske?! ahhh återstår att se ;) Men är lite inne på att köpa en ny car ;) Ska nog dregla, känna, sitta, känna av de där bilarna jag är intresserade av <3 mmmhmm! som sagt får se, får se, får se... Kommer i vilka fall som helst ha kul o njuta varje sekund.
 
Hoppas du haft en fantastsöndag!? Massa pussar o kramisar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0