denna sköna förvirring..

Dagen inleddes med en skön sovmorgon, vaknade av att min underbara mise låg som en ihopasnurrad fjällräv vid huvet o spann :) Lövly! <3 Runt lunch åkte jag, ida o agnes in till stan för att umgås medan Martin skulle kolla på hockey. Planen va att ja skulle träna innan tjejmyset, men ställde in det, eftersom ja anser att familjen är viktigare :) Vi hyrde istället filmer på hemmakväll (young adult, 21 jump street, röda vargen) och moffade ner oss hemma hos mej i soffan, Agge somnade som en stock på mitt flufftäcke <3 Sov hur gott som helst, säkert en eller två timmar <3 Bara tokälskar mina små tjejedagar!
 
Har liksom börjat inse att det är sån jag är, förvirrad till tusen! Ibland är det bara så skrattretande och ibland otroligt irriterande :) Glömmer ja inte saker så är det den där förbannade förvirringen, osäkerheten om vad ja ska göra eller inte göra :) Är det bara ja som lider av förvirring o glömska? hahaha har väl 1000 saker i huve som skakas runt eller nått... men men bara sån jag är, man får ta mej för den jag är :) Ser ni bara allmänt förvirrad person, så kan vara jag <3
 
En såndär förvirrad situation som hänt idag va att ja ställde mej i bilkön till Aspöfärjan för att åka ut till huset.. ahh men va hände där? Hade pratat med min underbara syster, för att planera morgondagen, om att åka ut till Rödeby för att hälsa på min underbara tjejkompis som nyligen blivit en mama. <3 Soffipropp <3 Nybakade frallor o kaffelaffe o bebismys.. kan inte bli en bättre start på dagen! Efter det lilla besöket ska jag sedan bege mej ut till ön för att jobba jobba jobba... Ska på kvällen sedan försöka hinna träna.. Kommer få en nattgäst imorgon, min älskade mami <3 Hon ska iväg med jobbet o får mellanlanda hemma hos mej.. Myse eller vad!?
 

Nu ikväll ska ja försöka chilla så gott det går till Beck.. :) Benen på bordet o bara va :) Låter bra !?
 
 

 
Hoppas er helg har varit toppenbra!? Massa pussar o kramisar från en toktrött moster, gudmor o syster!! Puss puss puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0