Äntligen

Ohhh äntligen har mina gardiner kommit! Det som dock stör mej lite är att de är förlånga! :( WTF! Men det är ju lätt fixat... men är toknöjd med mina "höstiga" gardiner. Efter jobbet idag mellanlandade jag hemma hos familjen Nordström :) Hade köpt med mej fika efter som mina underbara tjejer Ida och Agnes Ida Marie har namnsdag! Rosor, lotter och fika... yeah! Man ska ju passa upp de man verkligen gillar <3
 
Såhär ser mina gardiner ut... Kanske inte världens bästa bilder men wtf.. Mysfaktor till tusen här hemma nu :) Tända ljus, nya gardiner, en kopp chai te, nyduschad o det goaste flufftäcket ever runt mej... me like! Galet skönt att komma hem till sitt kryp in efter en tuff arbetsvecka.
 
  
 
Jaha, vad händer imorgon då? jo... jag, agnes, ida o malin m.fl. ska till wämöparken o kolla läget .. Både njuta av den vackra parken samt gå på barnloppisen  :) Hoppas på att vädret håller så man kan ta en fika me...*tsss* Ska även se om ja hinner gå lite på staun en runda.. Tar dagen som den kommer innan det är dax att träffa damerna.
 
Ahh kom ju på att ja ska va husvakt i helgen me, farmor skall bort så då kommer ja få hålla ställningarna <3 Hoppas er fredag har varit lika lövly som min. Ska bli tokskönt att ta en sovmorgon imorgon <3 Så efterlängtat!!
 
Tusentals med pussar o kramisar <3 Värme o kärlek i höstrusket <3
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter som en bra helg!

Svar: Toppenbra helg! :)
Emsan

2012-09-14 @ 23:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0