aj ohhh ihhh

Tror ni man har nån träningsvärk då från gårdagens crossfit.. ohhhh ja! Idag när ja klev upp kunde ja knappt ställa mej upp.. gott tecken på att träningen blev lyckad. Idag var det ju dax för teater inne i stan för mina 3-5åringar, vi hade två vagnar ifall det skulle va några som blev trötta i benen.. mmm givetvis blev det så me.. Vi hade brottom ner till färjan i morse så det blev PW med dubbelvagn, svettigt värre! he he vi hann iallafall till färjan utan några problem. Väl inne i stan blev det back upp o backe ner med dessa jädrans vagnar, kan väl säga att tillbakavägen blev även stressig den, va precis att vi kom med. ohhhh! Vågar tusan inte tänka på hur möe ja gått idag o hur möe ja bränt hehe. När ja slutade idag hade ja tydligen lite krafter kvar, körde raka vägen till loket o körde på en stund, körde lite bröst o mage. :)
 
När ja va klar körde ja hem, tvättade och chilledillade. Kollade nyss på klockan o insåg att klockan inte alls va så speciellt mycket :) Det är kolsvart ute o man är alldeles slut i kroppen o knoppen... Känns lövly att få lite sovmorgon imorgon, börjar inte förrän 08.15.. ja för mig är det iallafall sovmorgon. Ohhh längtar till i morgon, vill ni veta varför?! Jo jag ska vara barnvakt till min älskade lilla Agnes <3 Martin ska nämligen bjuda ut Ida på middag, romantiskt! Naaaw, men ja kommer inte så det så dumt heller, kvalitetstid med min lilla babylove <3 Vi ska mysa hela kvällen o ha jamismys ;) hihi! <3 Längtar som tusan <3 Så imorgon skippar ja allt för min lilla gosa.
 
Hoppas att er måndag har varit kanon! Laddar inför en massa kärlek o värme imorgon <3 Puss o kramisar i massor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0