Visit

Idag har det varit en riktig mysdag! Inledde dagen med en förmiddagsfika tillsammans med Emelie. Ohh vi satt säkert 1 1/2 h o snackade av oss :) Va mycket trevligt att få chilledilla med världens bästa Emelie! Vi kom fram till att hon skulle komma o hälsa på oss på tisdag! weeei! Efter vår trevliga fika begav vi oss åt varsitt håll, men avslutade med världens goaste kram :)
 
Jag körde sedan ner till färjan för att hälsa på släkten ute på ön :) Hittade dock bara en av släktingarna, farmors ena bror som va o hälsade på hehe, vilken gobit! Men de som ja egentligen skulle träffat såg ja inte nånstans, förmodligen gömt sej eftersom ja skulle ut hehehe. skojar! Mami, papi o jag tog oss en runda i skogen. Hittade minsann en del trattisar <3 hehe typ 2l ;) En del va små o en del va stora o fina! Några dagar till så är det dax igen att traska i skogen...  Hehehe bara tokälskar att gå omkring i skogen. hehe satt på mina ställen o fnissade som en liten barnunge då ja hittade svampar hihi.. Kul när man väl hittar de små jädrana :) Ska plocka en jädra massa svamp när de väl poppar upp fler, alltid gytt att ha hemma. Bara torka dom o sen använda de i stuvningar, köttfärsen o ja allt du kan tänka dej...
 
 
Innan ja åkte hem igen, mellanlandade ja hemma hos familjen Nordström för att käka våfflor.. ahhh ni läste rätt.. VÅFFLOR.. mums! Vet inte när ja käkade det sist, men smarrigt som fan va d. Gjorde en vacker entré när ja kom till dom iaf. Kom från baksidan, ner för backen som ett liten vilde ;) Fast en färgglad sådan :) Superrosa jacka, stövlar o en stor väska.. Tadaaaa! Här kommer jag, de kunde inte missa mej... de vinkade nämligen från vardagsrummet till mej hehehe. Selma o jag som kommer nerglidande där ifrån ;)
 
Just nu sitter jag hemma hos mej o kollar på tv:n, hehehe Solsidan! Kuligt att det börjat igen :) Nått som man kan följa varje vecka. Hur har din dag varit? bra hoppas jag på ;) Nu ska ja ta mej en kopp Te o mysa ner mej i soffan med världens gosigaste Alice <3 Massa pussar o kramisar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0